Altid med et smil
Altid med et smil
Når din ordre er blevet sendt, vil du modtage et sporingsnummer, som du kan indtaste her på siden - GÅ TIL SPOR ORDRE
Lysshoppen tilbyder altid 2 års reklamationsret, efter gældende købelov.
Det kan jo ske at en vare går i stykker og her hjælper vi naturligvis også.
For os er det en stor hjælp hvis du opretter en reklamationssag så vi kan se hvad der er galt og hjælpe dig hurtigt med en ny vare eller en reservedel hvis muligt.
Opret en reklamationssag ved at kontakte os
Vi tilbyder i øjeblikket ikke butiksbesøg, men vi er yderst taknemmelige for din interesse i vores virksomhed. Af og til udvikler og frigiver vi onlinevideoer med bemærkelsesværdige aspekter af vores butik. Tilmeld dig vores nyhedsbrev nederst på siden, for at modtage opdateringer om vores nyeste og bedste ideer!
Der er FRI-fragt ved køb over 599,-
(ELLERS 29,-)
Norske ordrer kan være underlagt importafgifter ved modtagelse af pakken i landet. Kunden er ansvarlig for eventuelle toldafgifter, der måtte blive pålagt forsendelsen. Desværre har Lysshoppen ingen kontrol over disse afgifter. Tolden bestemmer disse afgifter, og Lysshoppen har ingen måde at vide, hvad disse afgifter kan være. Lysshoppen er ikke ansvarlig for handlinger foretaget af toldmyndighederne eller den valgte pakkeleveringsservice, i landet.
Vi bestræber os på at behandle ordrer så hurtigt som muligt. Men vi vil forsøge at imødekomme enhver ordreændring.
Den hurtigste måde at få fat på os på er ved at sende os en e-mail på Support@lysshoppen.dk
Sørg for at inkludere dit ordrenummer og fortæl os, hvilke ændringer der skal foretages. Vi vil sørge for hurtigst muligt at fortælle dig, om vi var i stand til at foretage de ønskede ændringer.
Vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke gave indpakning, men det helt klart noget vi vil se tiden an med - måske en dag!
Visa, Mastercard, Mobilepay, Viabill, anyday, maestro
Ja, du modtager en e-mail, når din ordre sendes, der indeholder dine sporingsoplysninger.
Min sporing siger "ingen information tilgængelig i øjeblikket".
For nogle post væsener tager det 1-3 hverdage, før sporingsoplysningerne opdateres på systemet. Hvis din ordre blev afgivet for mere end 5 hverdage siden, og der stadig ikke er nogen oplysninger om dit sporingsnummer, bedes du kontakte os.
Generelt
.Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at
du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i
forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket
ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, da det går i
hurtigere i dette tilfælde
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har
modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden
håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og
den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du
prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt.
Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af
købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på
modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur
må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.
Betaling
Pengene bliver først trukket når dine varer bliver afsendt, og kan i de fleste tilfælde
ses været som reserveret under din bankkonto. Hvis dine penge behandles som
værende automatisk, vil din ordre være på vej automatisk gennem vores system -
du vil modtage sporingsoplysninger herom.
Den hurtigste måde at sikre, at du får det, du ønsker, er at returnere den vare, du har, og når returret er accepteret, skal du foretage et separat køb af den nye vare.
Den forventede leveringstid er 1-3 dage* afhængig af hvilket produkt der er blevet bestilt. Udvalgte produkter kan have en længere leveringstid, herom vil være oplyst ved produkts bestilling
Vi sender på nuværende tidspunkt pakker til Danmark & Sverige. Lysshoppen.dk sender til alle dele af Danmark & Sverige - i tilfælde af vi ikke har mulighed for at sende pakken til din adresse, vil vi kontakte dig over mail - husk derfor at tjekke dit spam-filter, da de kan havne her.
Lysshoppen tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 18 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag. Ved pakkeboks, vil du modtage pakken i nærmeste pakkeboks - målt på luftafstand fra din leveringsadresse. Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 29 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen eller pakkeboks, der angives ved bestillingen. Vi leverer til Sverige, visse dele af Sverige leverer vi ikke til Dine varer sendes med Post Nord, GLS, DAO. OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om.